17 September 2009

[ terSenyUm.. ]

datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
di pelukanmu walau untuk sejenak
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu walau untuk sekejap
karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

karna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kita kan selalu bersama
karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah ataupun senang

dapatkah engkau selalu menjagaku

dan mampukah engkau mempertahankan aku


~buat aku tersenyum~


[ o0ohh.. famiLy..!! ]

4 comments:

eilah said...

entry br sokmo,
boring ke kak duk umah..
hahaha

mYsteRi0us said...

agak ar..
huhu

cian ak..
nk wat pape pun tade mmbr..

jd maka nya,
ak pun duk la diam2 kt uma..

hoho

eilah said...

ak lak pk nk duk lam gua wat 1 ari suntuk..
nk rehat n tito

jauhkan ak nge makhluk2 yg bertitle ank sedare ak..

1 ari cuma

mYsteRi0us said...

hehe..
g ar cari gua..

gua kelam kt tempat husni tu..

mmg jauh betul tu..

mmg ko leh jauh gaban ngn anak sedare ko..

haha

gurau gurau..


oyeah!!

2 hari lg raya.. rrrayyyaa!!