04 January 2009

[ ayaT-aYat #3 ]


sape sebenar nye aku pade dia


mungkin same ngan teman laen

yg leh dia buat cmtu

dan

bile takda lagi teman nak men2, nk wat ape2

dia dtg dapat kan aku

cari aku

itulah aku pada dia ...

ermm

10 comments:

sihasu87 said...

bila tiada tmpt men2?
hmmmm...

mYsteRi0us said...

bile takda lagi teman nak men2

laaa

bukan tempat.

hadey

aku said...

siapa dia?

mYsteRi0us said...

dia..

emm..

neetneves1607 said...

huhuhu..
aku suka lirik lagu ni..
pa2 pn enjoy sgt dt pusing2 tepeng dgn hampa..
hahahahah

mYsteRi0us said...

lagu?

h0ho..

r0und2 tepeng..

thanks neway..

kalu tade ko, kompem tade hale tuju kit0rg aritu..

neetneves1607 said...

huhuhuh..
cuba hg dgr lagu faizal tahir-cuba
huhuhuh..
ada lirik dia sama mcm hg tulis tu..
huhuhuhu
byk lagi nk bwk ari tu..
muzium dgn bukit larut lupa nk bwk..
hahahahah
lama sgt mandi

mYsteRi0us said...

hehe..

next time lak bwk kit0rg g tempat2 yg tk dpt g aritu..

neetneves1607 said...

huhuhu..
leh ja..
kalau aku x da pa2 nk wt,leh ja..
tp,x byk sgt tempat menarik kt tepeng tu..
huhuhu
tu ja y ada....

mYsteRi0us said...

takpe..
tade hal lah..

kite leh explore tempat len lak nati..

hehe..